Pagina's

vrijdag 12 mei 2017

DCL Challenge #274

Vandaag een kaartje voor de Dutch Card Lover Challenge. Ik heb weer wat beterschapskaartjes nodig en bij rood-wit dacht ik aan het kleine vogeltje met het verpleegkapje van Lawn Fawn wat ik laatst op de beurs in Nijkerk heb gekocht.
Voor het groen had ik zin om weer eens lekker te distressen en heb ik een echt hele oude stempel van Hero Arts uit de kast getrokken. Dit is zo een heerlijke tijdloze stempelset met prachtige bladeren die perfect zijn voor collages en achtergronden. 
(Use your stuff!). Ik vind het altijd leuk om verschillende merken te combineren en vaak gaat dat ook heel prima!


Stempels: Delicate Leaf - Hero Arts, Get well soon - Lawn Fawn, Flashy Florals, Fall flowers - MFT
Stanzen: Stitched rectangles - SSS
Inkt: Distress inkt Mowed Lawn, Twisted Citron - Ranger, Lobster, Chili Pepper - Lawn Fawn, Watermelon Wonder, Garden green, Cherry cobler, Basic Black - Stampin Up!
Papier: Bristol smooth cardstock, Cherry Cobler - Stampin Up!
Verder:Clean color markers, Wink of Stella - Zig

Groetjes & een fijn weekend nog! 
Nicole

Challenges: 



10 opmerkingen:

Margot zei

Die is gaaf! Enig verpleegstervogeltje :)
Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Je groene achtergrond vind ik werkelijk schitterend! De bloemen maken je kaart lekker vrolijk en dat verpleegstervogeltje is superleuk.

Rhodé zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Mooie achtergrond en een schattig vogeltje. Ik ben trouwens wel benieuwd wat jij gaat maken met de mal voor de Flip-flop kaart;)

Marjan zei

Hoe leuk dat vogeltje!! Gaaf kaartje weer, Nicole! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Colien zei

Heel leuk, wat een gaaf kaartje!
grtz.Colien

lostinpaper zei

ooh, this is so sweet Nicole!

Maartje zei

Dat vogeltje! Enig! Mooie combinatie van materialen.

Gerrina zei

Helemaal leuk dit verpleegstertje! En weer mooi met de bloemen! Groetjes, Gerrina

Cornelie zei

Ik hou van Mix and Match, dat geeft nou juist een eigen look! Heel erg gaaf hoe alles zo weer bij elkaar komt! Use your stuff, en dit is het resultaat, tof!!

Ellen zei

Wat een mooie kaart weer Nicole! Ik ben helemaal weg van je achtergrond!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
Groetjes Ellen