Pagina's

maandag 6 juni 2016

Een nichtje van Alex heeft na twee dochters een schattig klein zoontje gekregen en daar moest natuurlijk een kaartje voor komen. Een ander nichtje is zwanger en verwacht na de zomer een kleintje.
Deze stempelset van Papertrey Ink stond al lang op mijn verlanglijstje en ik ben dan ook erg blij met alle baby's in de familie zodat ik mooi een excuus had deze set te bestellen! (niet dat ik altijd een excuus nodig heb hoor, maar het is altijd fijn om jezelf een beetje goed te praten ha ha)

Veel wit en een beetje bling. Niet heel stoer voor een jongetje maar hij is dan ook nog zo lief en klein!

 Stempels: Wee Folk - PTI, Violets ABC - Lawn Fawn
Inkt: Versafine onyx black, Manatee - Lawn Fawn
Stanzen: Stiched rectangles - SSS, Scene border cloud - Lawn Fawn, Basic set - Mama Elephant, Blueprint 7 - MFT
Papier: Whisper White, Vellum, zilver glitter - SU!, Hartjes Wee Folk - PTI
Verder: Sequins - Pretty Pink Posh

Van het andere baby'tje weten we nog niet wat het gaat worden. Daarom een roze en een blauwe versie... 

Stempels: Wee Folk - PTI, 
Inkt: Versafine onyx black, Manatee - Lawn Fawn, Simply chartreuse - PTI
Stanzen: Stiched circle frames - MFT, Wee Folk, tag sale quilted die - PTI
Papier: Whisper Whit - SU!, Hartjes Wee Folk - PTI
Verder: Twine - Doodlebug, knoopjes



Er zat ook wat papier bij deze stempelset en plaatjes die je uit kon stanzen. Daar heb ik deze kaart mee gemaakt naar een voorbeeld van Amy Sheffer. Super simpel en hartstikke nagemaakt. Normaal plaats ik dingen die nagemaakt zijn niet op mijn blog maar deze paste zo mooi in de serie dat ik hem er toch maar bij heb gezet. 



Vandaag komt Sverre weer terug uit Malta. Heerlijk!! Ik vond het maar stil zonder mijn jongste in huis! Blij als hij er weer is!

Groetjes, en bedankt voor je bezoekje!
Nicole

13 opmerkingen:

Marjan zei

Je babykaartjes zijn zo superlief en erg mooi! Snap wel dat je deze set graag wilde hebben en je reden om te kopen is natuurlijk helemaal terecht, haha. En nagemaakt of niet, het is een plaatje, die laatste! En past zeker erg mooi bij de andere kaartjes.
Ik durf eigenlijk niets meer te bestellen in Amerika, want kreeg nu al twee keer een flinke bijbetaling aan de deur bij de postbode :(

lostinpaper zei

Such a sweet collection of inspiration!

Ellen zei

Wat een onwijs lieve babykaartjes! De stempels van Papertrey Ink zijn ook zo leuk. Super serie! Fijn dat jullie jongste weer thuis is. Naar Malta geweest, wat gaaf!

Nicole Parmentier zei

Ja herkenbaar.. Bij Papertrey Ink en My favorite things krijg ik altijd een factuur van de belasting. Bij Simon says stamp gelukkig nooit. Zij zetten een laag bedrag op het pakket.

Rhodé zei

Je hebt supermooie kaartjes gemaakt!

Je@net zei

Wat een super schattige serie kaartjes, Nicole. Helemaal leuk en lief :o)

GerJanne zei

Ha Nicole, excuus aanvaard! Hahaha, zo leuk dat je dan toch een reden wilt hebben om zo'n mooie set aan te schaffen. Die verzin ik ook aan de lopende band. Slaat eigenlijk n ergens op, ik werk er ook voor, maar toch voelt het als jezelf zomaar verwennen.
Je kaartjes zijn ook super. Ontzettend leuke stempels zijn het. EN je hebt in elk geval wat in voorraad als je niet weet wat het gaat worden. Altijd makkelijk!
Groetjes en geniet van de verhalen en de aanwezigheid van Sverre!
GerJanne

Stella zei

Haha; heel herkenbaar. Ook ik ben bij Papertrey met invoerrechten de klos maar dat neem ik op de koop toe:) Deze set staat ook nog op mijn lijst; wat is super-mooi; zo ontzettend gaaf! Ik geloof dat ik ook ga bestellen; misschien niet gelijk nodig maar een mens word er zo blij van :) Geniet er van dat je zoon weer thuis is!

Aletta zei

Super cute !!!!!

Gerdine zei

Ja, deze set is zo gaaf!! Helaas was het de laatste keer dat ik bij PTI bestelde uitverkocht... Gelukkig kan ik binnenkort weer bestellen, dan komt deze set sowieso mee! Erg lieve kaartjes heb je ermee gemaakt!

martina's kaartjes zei

wat mooi ! leuk gemaakt
grtjs,martina
x

Sarah zei

Ze zijn erg mooi! Heel tof!!

Dotty Jo zei

Gorgeous, Jo x