Pagina's

woensdag 15 juli 2015

Kerstkaart in Juli....

Een kerstkaart in Juli!!! Ja je moet wat hè op zo een druilerige dag. Ik was gisteren even niet in de zomerstemming en kreeg spontaan zin om een kerstkaart te maken. Zomaar. Een echte klassieker met denneboom, sneeuw, groen en rood en alle cliché's die ik maar kon verzinnen. Dit is hem geworden;



Stempels: PTI - O'tannebaum, SU - Something to say, Avery Elle - Joy to the world
Dies: Lawn Fawn - Scene borders, SU - Itty Bitty Accents Punch Pack
Inkt: SU - Real Red, PTI - Pinefeather, Versafine - Vintage Sepia, Versamark
Papier: SU - Crumb cake, Butterfly 120gr, Lawn Fawn - Beachside
Verder: Uniball wit, Embossingpoeder wit

Verder kwam ik er dit weekend per ongeluk achter dat ik de TicTacToe challenge bij Hero Arts (klik) gewonnen had en mocht ik zomaar gratis voor 30 dollar uitzoeken in de webshop. Goed he!! Mijn zondag kon niet meer stuk!

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole




10 opmerkingen:

Cornelie zei

Kerst, hoe kom je er op! Herfst zou ik beter begrijpen, hihi. Lees; Errug vies nat en druilerig hier in NH ;-(
Erg leuke mix and match van van alles. Erg leuk zo het boompje!
En wat heerlijk om te ontdekken dat je die prijs hebt gewonnen. Nice!

Je@net zei

Zo hé....Nicole in juli aan de kerstkaarten. Goed bezig, joh :o)
Vind 'm super gaaf geworden. Ben benieuwd of er nog meer volgen, tenslotte liggen de stempels etc nu al in de buurt! LOL
Gefeliciteerd met je winnende kaartje. TOP!

lostinpaper zei

So pretty Nicole, love love love that tree!

Judith zei

Dat je gewonnen hebt, dat had ik ook ontdekt. Wilde het je nog laten weten, maar dat doe je al (-:
Wat fijn om dan voor zo een mooi bedrag iets uit te mogen kiezen, gefeliciteerd!!!

Vandaag hier veel zon en lekker warm. Dus een kerstkaart, daar zou ik vandaag niet zo gauw aan gedacht hebben. Maar voor je het weet is het weer zover. En dan is het goed om vast een voorraad te hebben. Mooi is je kaart geworden! Leuke match van verschillende merken.

Groetjes en ik hoop op zomers weer ;-)
Judith

Els zei

Ziet er heel mooi uit Nicole en zo leuk die kerstboom.
Groetjes, Els

Els zei

Super wat een mooie prijs en gefeliciteerd.

Marjan zei

Heel gaaf Nicole, ik ben dol op deze kleuren en de "sneeuw" heuvels met boom tegen die blauwe achtergrond vind ik top. Leuke stempel ook. Van harte met je prijs, dat is nog eens leuk uitzoeken!

Thamar, zei

ik krijg zowat weer zin in de kerst. Ik ben al bezig met mijn december daily. haha.
je kaartje is weer top.
fijn weekend,
Ik hoop dat het goed met je gaat

Brendaxx zei

Ik vind het een prachtig kerstkaartje! Super kleurencombi, helemaal top, alles klopt gewoon. Mooi mooi mooi:) Ik begin altijd veel te laat met kerstkaartjes maken, misschien moet ik ook gewoon nu alvast beginnen.
Fijn weekend/vakantie!

anja curvers zei

Prachtige kerstkaart Nicole ik heb het tot ongeveer een maand geleden volgehouden om iedere week een kerstkaart te maken maar nu zit er de klad in. En wat een bofbips zeg altijd leuk zo'n prijs. Veel succes met uitzoeken.