Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Project Plakboek en een roze panda

Heel af en toe heb ik echt wat langer de tijd om te knutselen en ga ik lekker met mijn Project Life aan de slag... wat eigenlijk meer een soort van Project Plakboek geworden is.
Het kost me altijd wat meer tijd dan een kaartje en dat is dan ook de reden dat ik meestal voor een kaart kies maar het is toch wel weer heel erg leuk om onze dagelijkse beslommeringen op deze manier vast te leggen.





Ik maak me hierbij wat minder druk over kleur en layout en doe eigenlijk gewoon maar wat. 'Go with the flow' zeg maar, en dat is eigenlijk soms ook wel eens heel fijn om te doen.

Ook nog een kaartje voor een Chinese postcrosser en volgens mij zijn ze daar dol op panda's (net als ik!) De stempels zijn van Hero Arts, Mama Elephant en Simon Says Stamp.



Groetjes & succes met de hittegolf morgen!
Nicole

7 opmerkingen:

Deepti Stephens zei

Such a sweet card.. :)

Je@net zei

Mooie kaart, Nicole en ook je PL pagina's zien er leuk uit!

Kelly Latevola zei

What a cutie pie! love the tone on tone stamping!!

lostinpaper zei

ooh, the pink panda totally made me smile!

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat een leuke post heb je gemaakt echt leuk je lo en je kaart.
Fijn weekend
Thamar

Marjan zei

Zien er gaaf uit, jouw pagina's, als ik zie wat je er allemaal op doet snap ik dat dat veel meer werk is, maar dat ken ii nog wel van toen ik nog scrapte. Gaaf kaartje, denk zeker dat die wel in de smaak zal vallen!

Miriam Prantner zei

Love those pages! Love how your style is a bit of a mix between pocket and traditional scrapping. And such a cute card too!