Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Workshop Creative Lettering

Gisteren ben ik met Tineke, Annelies en Carolien naar Scrapdelight geweest om daar de workshop "Creative Lettering" van Marieke Blokland te volgen.

Ik wist niet goed wat ik er van moest verwachten maar ik moet zeggen dat ik een heerlijke dag gehad heb. Nu is typografie en tekenen nogal mijn 'ding' dus ik kon mijn ei wel kwijt in deze workshop. Bovendien zijn de workshops bij Scrapdelight altijd prima verzorgd met een heerlijke lunch als bonus!

Wat we vooral leerden is hoe je je eigen handschrift kunt 'upgraden' en hoe je een simpel woord kan opleuken met hartjes, bloemetjes e.d.
Net als vroeger op school gingen we aan de slag in een mooi nieuw schriftje. (en ja, wie wordt er niet blij van nieuwe schriftjes?!!) Later hebben we nog wat kaartjes gemaakt voor op een layout of project life project.
Hieronder het resultaat;





Meer weten over Marieke Blokland en haar workshops? Kijk dan op www.bloknote.nl

Groetjes & zonnige zondag!!!
Nicole

4 opmerkingen:

Gerdine zei

Wow, dit ziet er echt mooi uit!

Cornelie zei

Dit is gaaf! Super! Ben ook van het schrijven en ben gek op nieuwe schriftjes. Vroeger heb ik een hele tijd van die graffitie achtige tekeningen gemaakt. Daar moest ik gelijk aan denken. Lijkt me erg leuk om te doen!

Karen zei

Fabulous! I would love to be able to do this!

Kelly Latevola zei

These are all so awesome! What a cool idea :)