Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Liftchallenge #69

 

Mijn computer doet het weer!!! Vraag me niet hoe, maar na de nodige opschoon acties en virusscanners lijkt mijn trouwe Delletje weer genezen te zijn. Gelukkig maar, want ik zag de deadline van de liftchallenge al dichterbij komen en ik had dit weekend al een kaart gemaakt naar aanleiding van het prachtige voorbeeld van Vicky. (zie hierboven) 





Hierboven dus mijn bijdrage nog op de valreep. De stempels zijn een combinatie van de stempels uit de SSS Juni Card-Kit en Funky Florals van Papertrey ink. 

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!
Nicole

Challenge: Liftchallenge #69








4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een originele lift, Nicole. Vind 'm super!

Marjan zei

Aha... mooi dat het computerleed weer geleden is :)
Ik vind je liftkaart inderdaad heel erg eigenzinnig en hoe leuk is dat! Absoluut nog herkenbaar en erg gaaf, Nicole! Wat een leuke stempels heb je gebruikt. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

Cornelie zei

Wat een heerlijke stempels heb je gebruikt. Erg gaaf zeg! Heel vrije lift, maar daar is niets mis mee, erg gaaf gedaan, dank je wel!

Brendaxx zei

Wat een gave lift!! Prachtige kaart!!