Pagina's

zondag 29 december 2013

Cadeautjes uit de brievenbus!

Het blijft voor mij één van de hoogtepunten van de periode rondom Kerst. Het krijgen van al die prachtige kerstkaarten. Steeds weer een cadeautje wat via de brievenbus binnen komt vallen. Ik kan dan ook echt genieten van de vrolijke kerstkaarten slinger die tijdens de feestdagen (zo lang mogelijk) in de kamer hangt. Helaas wordt de slinger vanwege alle social media momenteel elk jaar wat korter maar des te meer waardeer ik de moeite die mensen nemen ons een kaartje te sturen.



Hieronder een willekeurige selectie van de prachtige zelfgemaakte kaarten die ik ontving. Ik kan ze helaas niet allemaal plaatsen maar weet dat ik iedere kaart 'al dan niet zelfgemaakt' enorm waardeer!










PS: Omdat ik ze echt niet weg kan gooien bewaar ik alle zelfgemaakte kaarten in mijn 'project life' december. Zo kan ik er van blijven genieten!


Groetjes & bedankt voor je bezoekje! Nicole

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Ja geweldig he aldie mooie kaartjes ik heb ook altijd zo'n slinger en haal weer veel inspiratie uit al die kaartjes. Bedankt voor jouw mooie kaartje.

Thamar, zei

hoi hoi

ja dat is echt gaaf zo'n slinger. Je vind het misschien gek maar ik ben er vorig jaar me gestopt ik had er meer dan 170 en de kosten rezen de pan uit en een keuze maken die wel en die niet dat kan ik niet.
Maar een zelf gemaakte kaart is altijd erg leuk en bij mij erg gewaardeerd en die doe ik ook moeilijk weg.
fijn uiteinde van 2013 en een super 2014
liefs Thamar